Legfrissebb Szolgálati közlemények

További Szolgálati közlemények »

Kedves Látogató!

 

Az oldalon egyre több modell és minta leírást osztok meg veletek, úgy a modelleket mint a mintákat kategóriába soroltam a könnyebb átláthatóság érdekében, így a menüben található négy fő kategórián túl  lehetőséged van kategóriánként is megjeleníteni azokat. Bízom benne, hogy a kategóriánkénti képmegjelenítés elnyeri tetszésed!

 

A továbbiakban a gyakran ismételt kérdéseket is megválaszolom számotokra.

 

Üdvözlettel:

 

Erdei Gyöngyvér

 

Gyakran ismételt kérdések

  • 1. Kell-e regisztrálnom ahhoz, hogy a kosárba helyezzek terméket?

    Nem kell regisztrálnod sem a kosárba helyezéshez, sem a vásárláshoz. Megrendelésed véglegesítésekor csak a megrendelés teljesítéséhez szükséges adataidat kell megadnod.

  • 2. Mit tegyek, ha könyvelési rendszerünk nem alkalmas e-számla befogadására?

    Ebben az esetben a “Kapcsolat” menüpont alatt található e-mail címen jelezd felénk, és mi kiállítjuk az e-számláról a hiteles másolatot, melyet postázunk részedre.
    Az e-számláról bővebben itt olvashatsz.

  • 3. Mennyi idő múlva kapom meg a terméket?

    Megrendelésed vételárának számlánkra érkezésétől számított 3-5 munkanapon belül. Pick Pack Ponton történő átvétel esetén e-mailen kapsz értesítést, amikor csomagod az általad kiválasztott Pick Pack Pontra megérkezett.

  • 4. Tévesen rendeltem, törölni szeretném, van-e erre mód?

    Természetesen. Megrendelésed vételárának számlánkra történő megérkezéséig tudunk módosításra, törlésre vonatkozó kérésednek eleget tenni. Kérjük, ezért ezt mielőbb jelezd felénk az info@kossunklanyok.hu e-mail címen! Utánvételes rendelés esetén a megrendelésed véglegesítéséig, azaz a  “Vásárlás” gomb megnyomásáig van erre módod.